Logo klantenkaart aanpassen

dinsdag, 23 juni 2015 10:03 Laatste update op: dinsdag, 23 juni 2015 10:03 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van socialcrm.nl met je delen

” Maak een klantenkaart persoonlijk door het eigen logo van de klant op de kaart te plaatsen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: socialcrm.nl, 2015-06-23 10:03:57

Related posts:

  1. Co-creatie
  2. Customer journey mapping: verbeter de klantbeleving
  3. Jon Ferrara feliciteert SocialCRM.nl
  4. Porsche brengt de ervaringen van de klant in kaart
  5. Interview met Jon Ferrara over Nimble
Tags:  afbeelding-logo, afbeelding-niet, afbeelding-ziet, een-afbeelding, foto-vooraf, het-klembord, huisstijl, klantenkaart, tip, websites-passen
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 23rd, 2015 bij 10:03 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.