• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Twitter is inmiddels veel meer dan 140 tekens

vrijdag, 12 juni 2015 20:00 Laatste update op: vrijdag, 12 juni 2015 20:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Als een keurig geklede man met een degelijke bril de portier vraagt hem toegang te verlenen tot de burelen van de NPO, is het voorwerp dat lijkt op een wapen doorslaggevend. Het journaal zal die avond wegens omstandigheden niet worden uitgevonden. NOS-hoofdredacteur Marcel Gelauff maakt dan een cruciale fout”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-12 20:00:00

Related posts:

  1. De toegevoegde waarde van muziek voor ondernemers
  2. Digitale marketinghindernissen in kaart gebracht
  3. De populariteit van tv-programma’s op Twitter in kaart gebracht
  4. David Guetta zet muziek op de tijdlijn van Twitter
  5. Verdubbeling activiteiten Nederlandse gemeenten op Twitter
Tags:  amsterdam, apple, auto, business, color, development, interview, marketing, narrowcasting, online-marketing, twitter
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juni 12th, 2015 bij 20:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.