De populariteit van tv-programma’s op Twitter in kaart gebracht

donderdag, 12 februari 2015 07:30 Laatste update op: donderdag, 12 februari 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het Eurovisie Songfestival wordt een stuk leuker als je het hilarische commentaar van Nico Dijkshoorn op Twitter tijdens dit evenement volgt. En jouw bevindingen over Boer zoekt Vrouw uit je natuurlijk in puntige tweets. Televisie en Twitter, inmiddels onlosmakelijk met elkaar verbonden. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-12 07:30:00

Related posts:

  1. Digitale marketinghindernissen in kaart gebracht
  2. Twitter lanceert tool voor adverteren op basis van crm- en twitterprofielen
  3. Startpagina wint aan populariteit als zoekmachine
  4. Porsche brengt de ervaringen van de klant in kaart
  5. Verdubbeling activiteiten Nederlandse gemeenten op Twitter
Tags:  architecture, auto, business, color, development, interview, manager, marketing, narrowcasting, Social CRM, Social media, twitter
Dit bericht is geplaatst op donderdag, februari 12th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.