De toegevoegde waarde van muziek voor ondernemers

dinsdag, 30 september 2014 14:11 Laatste update op: dinsdag, 30 september 2014 14:11 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De aloude term arbeidsvitaminen onthult de kracht van muziek. Maar muziek is niet alleen van waarde voor de arbeidsomstandigheden van de medewerkers, ook de klanten worden door muziek beïnvloed. Het is een ondersteunend element in de verkoop, draagt bij aan de creatie van een passende sfeer en is een onderdeel van de totale beleving van een onderneming”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-09-30 14:11:15

Related posts:

  1. Onderzoek: VoC strategie reduceert klantenservicekosten
  2. Onderzoek: Nederlandse omzet m-commerce neemt in 2014 toe met 69,8 procent
  3. In Nederland beginnen we de dag met thee en muziek
  4. De waarde van de spaarpunten is voor 82 procent van de spaarders onbekend
  5. Onderzoek: selectiever big data gebruik meer waarde
Tags:  auto, business, color, customer, development, interview, management, manager, marketing, narrowcasting, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, september 30th, 2014 bij 14:11 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.