De succesvolle implementatie van het loyaliteitsprogramma van EMTÉ

dinsdag, 09 juni 2015 12:49 Laatste update op: dinsdag, 09 juni 2015 12:49 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” In 1948 opent Mechie Trommelen de deuren van zijn slagerij in Waalwijk. De Brabantse gemoedelijkheid en de gezellige sfeer bezorgen hem al snel een grote en hechte klantenkring die de stadsgrenzen overstijgt”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-09 12:49:00

Related posts:

  1. Klantloyaliteit in het digitale tijdperk
  2. Whitepaper Campagnemanagement en Social Media
  3. Succesvolle campagne installatietechniek op social media
  4. Een blauwdruk voor een succesvolle carrière in de digitale wereld
  5. McDonald’s voegt loyaliteitsprogramma toe aan app
Tags:  action, digital, interview, manager, marketing, narrowcasting, online-marketing, web-content-management
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 9th, 2015 bij 12:49 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.