Succesvolle campagne installatietechniek op social media

zaterdag, 28 februari 2015 12:20 Laatste update op: zaterdag, 28 februari 2015 12:20 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Met de campagne “De Techniek Achter Nederland” beoogt de belangenorganisatie UNETO-VNI de installatietechniek onder de aandacht te brengen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-28 12:20:55

Related posts:

  1. Nominaties Industrial Social Media Award 2014 bekend
  2. Onderzoek: e-mailmarketing succesvoller dan via social media
  3. Imtech Nederland wint de Industrial Social Media Award 2014
  4. Widget voorspelt succes social media-marketingstrategie
  5. DynUG – Partnersessie – Social (Media) Intelligence en Microsoft Dynamics CRM
Tags:  auto, campagnemanagement, color, development, facebook, hotel, inspiration, interview, manager, marketing, narrowcasting, web-content-management
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, februari 28th, 2015 bij 12:20 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.