• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

De baan van de toekomst vraagt voortdurende scholing

dinsdag, 26 mei 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 26 mei 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De Nederlandse werknemer verwacht dat zijn werkdag over 15 jaar een geheel andere invulling krijgt. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-26 07:30:00

Related posts:

  1. Klantenservice-sector vraagt 1,8 miljoen euro subsidie voor scholing
  2. Helft van werkend Nederland wil een andere baan
  3. Nederlandse kinderen spelenderwijs richting de digitale toekomst
  4. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
  5. De voortdurende waardering voor het merk Philips
Tags:  auto, color, development, digital-marketing, enterprise, interview, manager, marketing, narrowcasting, netherlands, nieuws, utility
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, mei 26th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.