Gemakzuchtige consument wil convergente klantervaring

dinsdag, 31 maart 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 31 maart 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” In de zoektocht naar de ultieme winkelervaring wordt de consument van nu nauwelijks nogĀ  beperkt. Technologische ontwikkelingen zorgen dat hij verlangt naar keuzevrijheid en gemak, zonder begrensd te worden door specifieke kanalen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-03-31 07:30:00

Related posts:

  1. Onderzoek: consument wil wel informatie delen, maar geen personalisatie
  2. Fysieke winkel onmisbaar voor consument
  3. Consument koopt 8,5 procent meer online
  4. Het speciale bier krijgt de smaak van de consument
  5. Bierbrouwerij betrekt de consument bij het brouwproces
Tags:  auto, color, development, digital-marketing, innovation, interview, mapping, marketing, oracle
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, maart 31st, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.