Zuckerberg Talks Messenger Business for Better Customer Service

woensdag, 25 maart 2015 18:25 Laatste update op: woensdag, 25 maart 2015 18:25 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Thanks in part to having acquired dozens of companies since it launched in 2004, Facebook is now “a family of apps” rather than a single outlet for social networking, Chairman and CEO Mark Zuckerberg said Wednesday during the opening keynote at the company’s F8 developers’ conference in San Francisco. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-03-25 18:25:02

Related posts:

  1. Oracle Study Finds Customer Service Lacking for Many Companies
  2. How Twitter Has Changed the Face of Customer Service
  3. Vocalcom & Zendesk Join Forces on Customer Service
  4. Facebook’s Zuckerberg Acknowledges ‘Missteps’
  5. AT&T Uses On-the-Fly Personalized Videos for Customer Service
Tags:  development, director, engagement, facebook, generator, manager, messenger, news, president, Social media, Videos, weather
Dit bericht is geplaatst op woensdag, maart 25th, 2015 bij 18:25 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.