Vocalcom & Zendesk Join Forces on Customer Service

maandag, 15 december 2014 12:18 Laatste update op: maandag, 15 december 2014 12:18 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“PIXmania, a leading European e-commerce retailer and one of the largest pure-play on-line electrical retailers, has been on a journey to become a lean provider. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2014-12-15 12:18:33

Related posts:

  1. Industry Leaders Join Forces at Customer Solutions EXPO
  2. Fourworkx, Shinetech Debut Customer-Service Forecast Tool
  3. Lessons From the Comcast Customer Service Fiasco
  4. Companies Join ‘Reset The Net’ To Fight NSA
  5. OZSoft, NiCE Join Forces To Enhance SAP
Tags:  article, dfp, engagement, enterprise, european, marketing, news, nfn, slow, vocalcom, zendesk
Dit bericht is geplaatst op maandag, december 15th, 2014 bij 12:18 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.