Retail: Klantloyaliteit belangrijker dan ooit

donderdag, 12 februari 2015 10:55 Laatste update op: donderdag, 12 februari 2015 10:55 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Nederlandse consumenten winkelen tegenwoordig minder vaak dan twee jaar geleden blijkt uit onderzoek van brancheoragnisatie INretail onder 1461 consumenten. Ook bleek dat de Nederlandse consument minder lang shopt dan voorheen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-02-12 10:55:18

Related posts:

  1. Investeren in bestaande klanten
  2. HP zet MX10 Retail Solution in de detailhandel
  3. Onderzoek: b2b-bedrijven halen resultaat uit e-commercesysteem
  4. Toekomst van de retail: Multi-channel en personalisatie
  5. Retail: Bestaande klanten behouden of nieuwe klanten werven?
Tags:  belangrijker, CRM, CRM excellence, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die, retail-klantloyaliteit
Dit bericht is geplaatst op donderdag, februari 12th, 2015 bij 10:55 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.