FTC Finds Facebook Violated Privacy, Orders Protections

woensdag, 30 november 2011 17:34 Laatste update op: woensdag, 30 november 2011 17:34 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Facebook has engaged in unfair and deceptive practices, according to the Federal Trade Commission. In a broad consent order Tuesday, the commission announced that Facebook deceived consumers by telling them they could keep their information on the social-networking site private, and then repeatedly allowing it to be shared publicly”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2011-11-30 17:34:03

Related posts:

  1. Facebook Tracking Is Under Scrutiny
  2. Six Degrees of Separation Now Five, Thanks To Facebook
  3. CRM and Social Networking: Engaging the Social Customer
  4. LinkedIn to the Business World
  5. Coke Wins on Facebook with Social Media Marketing
Tags:  CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, november 30th, 2011 bij 17:34 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.