CRM-pakketten in de praktijk – Christiaan Koenders

donderdag, 03 november 2011 09:40 Laatste update op: maandag, 14 november 2011 11:08 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Bijna alle implementatietrajecten hebben te maken met dezelfde soort problemen: Ze duren te lang, budgetten worden overschreden en het rendement van de geïmplementeerde pakketten valt vaak tegen. Implementaties van Customer Relationship Management-pakketten vormen hierop geen uitzondering.

CRM-pakketten zijn inmiddels de kinderschoenen ontgroeid. Ze bevatten meer geïntegreerde functionaliteit en hebben meer diepgang in de functionaliteit. Daadoor hebben ze ook grotere gevolgen voor de organisatie en zijn de risico’s van implementatie ook groter geworden. In dit boekje worden de valkuilen en de succesfactoren van de implementatie van CRM pakketten beschreven. Meer weten of direct bestellen? Klik dan hier om niet Managementboek.nl te gaan

Related posts:

  1. Zakboek CRM – Bjorn Hascher
  2. Software voor CRM – Joost Dikken
Tags:  CRM, Customer Relationship Management, Implementatie
Dit bericht is geplaatst op donderdag, november 3rd, 2011 bij 09:40 en is geplaatst onder Boeken, CRM Implementatie, CRM Selectie (werkwijze). Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.