• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Salesforce Lightning Ushers In New Design For Core CRM Product

dinsdag, 25 augustus 2015 12:00 Laatste update op: dinsdag, 25 augustus 2015 12:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van techcrunch.commet je delen

”  Salesforce.com lifted the curtain on Salesforce Lightning today, the completely redesigned version of its core CRM product. As is often the case with Salesforce, the announcement included several pieces. At the same time, it announced the first in a series of industry-specific CRM packages”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: techcrunch.com, 2015-08-25 12:00:57

Related posts:

  1. Salesforce Introduces Interactive Mobile Customer Service And Gives Core CRM A Makeover
  2. General Colin Powell Joins Salesforce Board Of Directors, As CRM Giant Zeros In On Public Sector
  3. The Effect Of HubSpot’s CRM Launch On Salesforce
  4. Microsoft, Salesforce Partnership Is Proof That Business Makes Strange Bedfellows
  5. Salesforce Shares Pop As Rumors Of Microsoft Buying The CRM Shop Circulate
Tags:  browser, browser-cache, browser-sent, cloud, CRM, each-browser, enterprise, issue, major-browsers, Salesforce, steps
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 25th, 2015 bij 12:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.