• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Duurzame klantrelaties door combinatie CRM en marketingautomatisering

dinsdag, 25 augustus 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 25 augustus 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De combinatie van Customer Relationship Management (CRM) en marketingautomatisering stelt bedrijven in staat meer diepgaande, winstgevende en duurzame relaties op te bouwen met hun klanten. Vanuit CRM kunnen de geautomatiseerde marketinginstrumenten van actuele klantdata worden voorzien, waardoor effectieve marketingcampagnes opgezet, uitgevoerd en beheerd kunnen worden”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-25 07:30:00

Related posts:

  1. Klantinzicht, segmentatie en datakwaliteit in een hand
  2. De voortdurende waardering voor het merk Philips
  3. Business Opportunity School en The Institute for Business Impact verder als combinatie
  4. Combinatie van Webcare Company en Media Injection
  5. Don Peppers: Merken zijn niet hetzelfde als klantrelaties
Tags:  auto, CRM, customer, development, digital-marketing, interview, management, manager, marketing, narrowcasting
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 25th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.