Duurzame klantrelaties door combinatie CRM en marketingautomatisering

dinsdag, 25 augustus 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 25 augustus 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De combinatie van Customer Relationship Management (CRM) en marketingautomatisering stelt bedrijven in staat meer diepgaande, winstgevende en duurzame relaties op te bouwen met hun klanten. Vanuit CRM kunnen de geautomatiseerde marketinginstrumenten van actuele klantdata worden voorzien, waardoor effectieve marketingcampagnes opgezet, uitgevoerd en beheerd kunnen worden”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-25 07:30:00

Related posts:

  1. Klantinzicht, segmentatie en datakwaliteit in een hand
  2. De voortdurende waardering voor het merk Philips
  3. Business Opportunity School en The Institute for Business Impact verder als combinatie
  4. Combinatie van Webcare Company en Media Injection
  5. Don Peppers: Merken zijn niet hetzelfde als klantrelaties
Tags:  auto, CRM, customer, development, digital-marketing, interview, management, manager, marketing, narrowcasting
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 25th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.