De voortdurende waardering voor het merk Philips

vrijdag, 13 februari 2015 14:01 Laatste update op: vrijdag, 13 februari 2015 14:01 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Ieder jaar verricht het Reputation Institute in samenwerking de Rotterdam School of Management (RSM) online onderzoek naar de reputatie van de 30 grootste bedrijven van Nederland. De studie is gericht op de mate waarin het publiek ondernemingen vertrouwt en respecteert en op de reden waarom merken worden bewonderd. Voor de achtste maal op rij blijkt Philips de sterkste reputatie van het land te hebben. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-13 14:01:10

Related posts:

  1. Waardering voor nieuwe producten onder druk door hergebruik
  2. Philips beste reputatie voor zevende jaar op rij
  3. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
  4. Digital Marketing Professional van het jaar 2014: de nominaties
  5. Philips Lighting wint B2B Marketing Award
Tags:  amsterdam, architecture, auto, color, development, interview, narrowcasting, nieuws
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, februari 13th, 2015 bij 14:01 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.