Trouwe festivalbezoeker nauwelijks beloond als ambassadeur

donderdag, 20 augustus 2015 08:30 Laatste update op: donderdag, 20 augustus 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Als straks de toegangspoorten naar A Campingflight to Lowlands Paradise worden geopend, betreedt voor het eerst sinds jaren niet het maximale aantal bezoekers het terrein. Daar waar Pinkpop weer uitverkoopt door te investeren in grote namen, ondervindt het festival in Biddinghuizen hevige concurrentie van andere culturele evenementen. Bovendien heeft Lowlands nagelaten de trouwe bezoekers te promoveren tot ambassadeurs met voordelen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-20 08:30:00

Related posts:

  1. Klachtendienstverlening ING beloont met eerste fase Gouden Oor Erkenning
  2. UnitedConsumers Energie, AllSecur, Bol.com en Simyo beloond met Service Award om prijs, klantenservice en levertijd
  3. iBeacons ingezet als informatiebronnen tijdens SAIL Amsterdam 2015
  4. Klachtendienstverlening ING beloond met eerste fase Gouden Oor Erkenning
  5. Nederlandse kinderen spelenderwijs richting de digitale toekomst
Tags:  auto, business, color, development, digital-marketing, interview, marketing, narrowcasting, nieuws, pdf, sales
Dit bericht is geplaatst op donderdag, augustus 20th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.