iBeacons ingezet als informatiebronnen tijdens SAIL Amsterdam 2015

woensdag, 19 augustus 2015 07:30 Laatste update op: woensdag, 19 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Met iBeacons kunnen organisaties en evenementen, maar ook winkels en horecagelegenheden, relevante berichten sturen naar bezoekers of medewerkers in de directe omgeving. Tijdens SAIL Amsterdam 2015, het grootste nautische evenement van Europa, worden locaties en schepen uitgerust met deze digitale informatiebronnen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-19 07:30:00

Related posts:

  1. Meerkat en Periscope ingezet op Open Huizen Dag
  2. Digitale klantervaringen nog weinig effectief ingezet
  3. IP-geolocatie-technologie ingezet voor verbetering reclameresultaten
  4. Verdubbeling m-commerce bestedingen in 2015
  5. ING, Sanoma en SBS grote winnaars Cross Media Awards 2015
Tags:  amsterdam, business, color, development, digital, digital-marketing, interview, manager, marketing, narrowcasting, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, augustus 19th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.