Digitale klantervaringen nog weinig effectief ingezet

dinsdag, 24 maart 2015 08:30 Laatste update op: dinsdag, 24 maart 2015 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De verzameling digitale middelen die ingezet kunnen worden om interactie met de klant te creĆ«ren neemt als maar toe. Via bijvoorbeeld websites, apps, mobiele diensten, digitale diensten in de winkel en wearables kunnen bedrijven nieuwe ervaringen bieden aan consumenten. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-03-24 08:30:00

Related posts:

  1. Digitale marketeer kan nog niet aan eigen visie op klantdata voldoen
  2. VI lanceert nieuwe digitale abonnementsvorm
  3. IP-geolocatie-technologie ingezet voor verbetering reclameresultaten
  4. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
  5. Online video steeds meer ingezet bij klantenbinding
Tags:  auto, development, digital, digital-marketing, innovation, interview, marketing, nieuws, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, maart 24th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.