• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Hogere conversie door anonieme B2B-websitebezoekers identiteit te geven

woensdag, 29 juli 2015 08:30 Laatste update op: woensdag, 29 juli 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De bezoeker van een webpagina van een onderneming in een business-to-business-markt is in principe een potentiĆ«le klant. Maar zijn anonimiteit maakt het onmogelijk een profiel van deze prospect te maken. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-29 08:30:00

Related posts:

  1. Klant belangrijker dan kanaal voor marketeers
  2. Suneco en Evision richten zich samen op e-commerce in de b2b-markt
  3. Hogere conversie in B2B-markt door WK-acties
  4. Conversie hoogste prioriteit voor marketeers in e-commerce
  5. Normaal bankieren als bewuste keuze
Tags:  amsterdam, auto, business, color, development, manager, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juli 29th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.