Hogere conversie door anonieme B2B-websitebezoekers identiteit te geven

woensdag, 29 juli 2015 08:30 Laatste update op: woensdag, 29 juli 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De bezoeker van een webpagina van een onderneming in een business-to-business-markt is in principe een potentiĆ«le klant. Maar zijn anonimiteit maakt het onmogelijk een profiel van deze prospect te maken. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-29 08:30:00

Related posts:

  1. Klant belangrijker dan kanaal voor marketeers
  2. Suneco en Evision richten zich samen op e-commerce in de b2b-markt
  3. Hogere conversie in B2B-markt door WK-acties
  4. Conversie hoogste prioriteit voor marketeers in e-commerce
  5. Normaal bankieren als bewuste keuze
Tags:  amsterdam, auto, business, color, development, manager, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juli 29th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.