• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Laptop nog steeds het belangrijkste device voor online aankopen

zaterdag, 25 juli 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 25 juli 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De smartphone en de tablet hebben de toegang tot het internet op vrijwel ieder moment en elke plaats mogelijk gemaakt. Communicatie verloopt meer en meer via digitale kanalen en het vergaren van informatie gebeurt in toenemende mate via mobiele devices”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-25 07:30:00

Related posts:

  1. Apps voor delen foto’s en video’s steeds populairder
  2. Controle over bezorging mogelijk voor online aankopen
  3. Online educatie steeds populairder in Nederland
  4. Ook geestelijke ondersteuning steeds meer online
  5. Oplevende opleidingsmarkt gaat steeds meer online
Tags:  amsterdam, auto, business, color, digital-marketing, interview, manager, narrowcasting
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, juli 25th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.