• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

IBM Acquires Compose To Boost Database-as-a-Service Offerings

vrijdag, 24 juli 2015 16:11 Laatste update op: vrijdag, 24 juli 2015 16:11 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“In a move to beef up its database-as-a-service (DBaaS) offerings, IBM just snapped up a private company that provides DBaaS technologies. Compose targets Web and mobile app developers with its solutions. The buy, financial terms of which were not disclosed, is certainly strategic. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-07-24 16:11:45

Related posts:

  1. Trillium Aims To Boost Dynamics CRM Data Quality
  2. Dynamics CRM Helps Government Agencies Boost Service
  3. San Jose Taps Microsoft To Boost Customer Service
  4. Microsoft’s Business Intelligence Service Gets a Power Boost
  5. Salesforce Launches Tools To Boost Mobile Customer Service
Tags:  article, bluemix, cloud-computing, customer-data, databases, dfp, engagement, jobs, marketing, open-source, oracle, slow
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 24th, 2015 bij 16:11 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.