Salesforce Launches Tools To Boost Mobile Customer Service

donderdag, 25 juni 2015 15:07 Laatste update op: donderdag, 25 juni 2015 15:07 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“The new in-app customer support offering from Salesforce, announced today, includes an Amazon Mayday-like SOS button that instantly puts users in touch with agents for live, on-screen video help. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-06-25 15:07:54

Related posts:

  1. Salesforce Introducing Service SOS Button for Mobile
  2. Salesforce Rolls Out Desk.com App Hub
  3. Salesforce Introduces Interactive Mobile Customer Service And Gives Core CRM A Makeover
  4. For SMBs, Salesforce Launches Mobile Social Customer Support
  5. Salesforce Finds Health Care Lags in Customer Engagement Tools
Tags:  CRM, customer-engagement, customer-service, digital, engagement, enterprise, knowledge, management, mobile-apps, slow, top-tech-news
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juni 25th, 2015 bij 15:07 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.