CCO dient resultaatgericht en charismatisch te zijn bij transitie

vrijdag, 24 juli 2015 07:30 Laatste update op: vrijdag, 24 juli 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Klanten hebben hoge eisen en willen maximaal worden ontzorgd. Ook verlangen ze van organisaties tastbare toegevoegde waarde. Dit leidt ertoe dat commerciĆ«le afdelingen moeten veranderen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-24 07:30:00

Related posts:

  1. Werving en selectie steeds doeltreffender via de sociale media
  2. Lokaal nieuws via de sociale media in de krant
  3. Mobiele gebruikerservaring steeds meer een videobelevenis
  4. Vergelijkingssites niet transparant over vergoedingen
  5. Coolblue beheerst de sociale media als beste
Tags:  amsterdam, color, development, engagement, enterprise, interview, manager, marketing, nieuws, Social media, windows
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 24th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.