Digitaal inzicht en diversiteit bepalen succes hedendaagse directie

woensdag, 22 juli 2015 08:30 Laatste update op: woensdag, 22 juli 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Digitaal is de taal van vandaag. Het internet is een onderdeel van het dagelijkse bestaan geworden. Het heeft de customer experience een andere invulling gegeven, want de macht is steeds meer in handen van de klanten gekomen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-22 08:30:00

Related posts:

  1. Creativiteit voor Nederlandse organisaties belangrijkste factor voor zakelijk succes
  2. Sales wil crm-app voor inzicht in actuele klantgegevens
  3. Widget voorspelt succes social media-marketingstrategie
  4. Inzet bepalend voor het succes van de manager
  5. Kennis locatie bepaalt succes winkelier
Tags:  apple, auto, color, digital, enterprise, interview, narrowcasting, netflix, sales
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juli 22nd, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.