• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Digitaal inzicht en diversiteit bepalen succes hedendaagse directie

woensdag, 22 juli 2015 08:30 Laatste update op: woensdag, 22 juli 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Digitaal is de taal van vandaag. Het internet is een onderdeel van het dagelijkse bestaan geworden. Het heeft de customer experience een andere invulling gegeven, want de macht is steeds meer in handen van de klanten gekomen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-22 08:30:00

Related posts:

  1. Creativiteit voor Nederlandse organisaties belangrijkste factor voor zakelijk succes
  2. Sales wil crm-app voor inzicht in actuele klantgegevens
  3. Widget voorspelt succes social media-marketingstrategie
  4. Inzet bepalend voor het succes van de manager
  5. Kennis locatie bepaalt succes winkelier
Tags:  apple, auto, color, digital, enterprise, interview, narrowcasting, netflix, sales
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juli 22nd, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.