Creativiteit voor Nederlandse organisaties belangrijkste factor voor zakelijk succes

donderdag, 30 april 2015 13:00 Laatste update op: donderdag, 30 april 2015 13:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Creativiteit wordt gezien als menselijke vaardigheid, die niet door een machine kan worden vervangen. Het is bepalend bij het bedienen van de klant en voor het onderscheidend vermogen van organisaties. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-30 13:00:00

Related posts:

  1. Crm-leverancier Efficy reorganiseert ten behoeve van groei
  2. Plezier in het werk zorgt voor zakelijk succes
  3. Efficy categoriewinnaar in RTL programma De Succes Factor
  4. Groei zakelijk gebruik van tablets toont stagnatie
  5. Widget voorspelt succes social media-marketingstrategie
Tags:  adobe, auto, color, digital-marketing, interview, manager, marketing, microsoft, nieuws, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op donderdag, april 30th, 2015 bij 13:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.