Companies Often Waste CRM Spend, New Study Finds

vrijdag, 17 juli 2015 14:05 Laatste update op: vrijdag, 17 juli 2015 14:05 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“EVANSTON, Ill., July 16, 2015 — When used effectively, Customer Relationship Management (CRM) programs offer the promise of better customer engagement, business performance and sales. Still, there is significant opportunity today for companies to get more value from CRM by shifting their organizations from a tool-based to customer-focused mindset”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-07-17 14:05:01

Related posts:

  1. Study Finds Surprising Lack of Credit Card Data Security
  2. 43% of Seniors Now Use Social Media, Pew Study Finds
  3. Oracle Study Finds Customer Service Lacking for Many Companies
  4. M-Commerce Study Finds Men Talk More When Ordering
  5. Cost of Data Breaches Falls 24%, Study Finds
Tags:  article, companies-often, CRM, customer-data, engagement, facebook, management, nfn, ron, sales
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 17th, 2015 bij 14:05 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.