Why E-commerce Giant Alibaba Failed with U.S. Shopping Site

donderdag, 09 juli 2015 13:59 Laatste update op: donderdag, 09 juli 2015 13:59 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“Alibaba Group Holding Ltd., the giant online retailer in China, hoped to replicate its success with a U.S. online shopping site and, thus, take a crack at Amazon.com Inc. and others. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-07-09 13:59:17

Related posts:

  1. Sneak preview docu over China’s internetgigant Alibaba
  2. Twitter Cited in Study as Web’s Most ‘Trustworthy’ Site
  3. Alibaba Security Flaws Exposed Data
  4. In Land of Fakes, Chinese E-Commerce Giant Sells Trust
  5. 4 Ways To Keep Your E-Commerce Site Safer in 2014
Tags:  alibaba, amazon, article, china, consumer, customer-service, dfp, ebay, engagement, online-shopping, sales-strategy, shopping
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juli 9th, 2015 bij 13:59 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.