In Land of Fakes, Chinese E-Commerce Giant Sells Trust

vrijdag, 15 mei 2015 14:25 Laatste update op: vrijdag, 15 mei 2015 14:25 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“Before he became a billionaire in e-commerce, Richard Liu (pictured) was a failure. As a student, Liu started a restaurant in Beijing but went bankrupt. He blames employees who he said stole from him, and when he took a second stab at business by opening an electronics store in 1998, Liu insisted on honesty. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-05-15 14:25:39

Related posts:

  1. PostNL breidt e-commerce aanbod uit via partners
  2. M-Commerce Study Finds Men Talk More When Ordering
  3. Why Microsoft Might Buy CRM Giant Salesforce
  4. Drupal Commerce of Magento als e-commerce-systeem voor de webwinkel
  5. EU Launches E-Commerce Antitrust Inquiry
Tags:  alibaba, australia, chinese, engagement, italy, marketing, network, news, online-shopping, united-states
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, mei 15th, 2015 bij 14:25 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.