Bol.com zet de volgende stap in the last mile

donderdag, 09 juli 2015 08:45 Laatste update op: donderdag, 09 juli 2015 08:45 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” In de afgelopen zestien jaar is bol.com uitgegroeid van een winkel voor boeken en entertainment tot een verzameling van speciaalzaken die in totaal ruim negen miljoen artikelen bieden. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-09 08:45:00

Related posts:

  1. Het digitale reputatiepaspoort, de volgende stap in Social CRM
  2. Outdoorspecialist zet de volgende stap in de omnichannel-strategie
  3. SAP CRM Consultant -Klaar voor volgende carrière stap? Interne rol BRA
  4. Mobiel betalen een stap dichterbij
  5. Dries Buytaert, oprichter Drupal en cto Acquia: “Personalisatie is volgende internetmijlpaal”
Tags:  amsterdam, auto, color, CRM, digital-marketing, enterprise, france, internet, manager, marketing, microsoft
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juli 9th, 2015 bij 08:45 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.