Het digitale reputatiepaspoort, de volgende stap in Social CRM

dinsdag, 07 juli 2015 09:00 Laatste update op: dinsdag, 07 juli 2015 09:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het faciliteren van onderlinge klantrelaties is een van de belangrijke elementen die aan customer relationship management (CRM) is toegevoegd door Social CRM. De deeleconomie die is ontstaan, wordt gekenmerkt door wederzijdse beoordeling”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-07 09:00:00

Related posts:

  1. Een blauwdruk voor een succesvolle carrière in de digitale wereld
  2. Outdoorspecialist zet de volgende stap in de omnichannel-strategie
  3. Digitale klantervaringen nog weinig effectief ingezet
  4. SAP CRM Consultant -Klaar voor volgende carrière stap? Interne rol BRA
  5. Mobiel betalen een stap dichterbij
Tags:  auto, color, development, digital-marketing, france, interview, manager, marketing, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 7th, 2015 bij 09:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.