• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

The need for WCM implementation speed

woensdag, 01 juli 2015 08:44 Laatste update op: woensdag, 01 juli 2015 08:44 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Fast, faster, fastest. I’m sure at times we all feel like the world is turning into a big rat race. In IT and high-tech this is particularly true, where the pace of innovation is still accelerating. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-01 08:44:49

Related posts:

  1. Vergroting gebruiksvriendelijkheid elektronisch patiëntendossier
  2. SoftNAS Cloud 3.3 Simplifies Powerful Cloud Storage, Security
  3. CRM at the Speed of Light (ENG) – Paul Greenberg
  4. Data Security and the Cloud: Get Up to Speed
  5. Gebruiksvriendelijkheid speerpunt en leermoment op VNSG congres
Tags:  auto, color, interview, manager, marketing, modern, narrowcasting, nieuws
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juli 1st, 2015 bij 08:44 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.