• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Hoe ziet een salesproces in In2CRM eruit?

maandag, 29 juni 2015 14:40 Laatste update op: maandag, 29 juni 2015 14:40 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van socialcrm.nl met je delen

” Elke organisatie heeft zijn eigen salesproces. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: socialcrm.nl, 2015-06-29 14:40:29

Related posts:

  1. Contactpersoon importeren in Outlook
  2. Financiƫle branche ziet tijdwinst als grootste voordeel online samenwerken met klanten
  3. Uitgebreide zoekmogelijkheden In2CRM
  4. Gebruik van Outlook in In2CRM versnellen
  5. Hoe In2CRM verbanden legt tussen verschillende activiteiten
Tags:  allerlei-acties, business, een-accountplan, grote-voordelen, klanten, nazorg-gebruikt, over crm, sales
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 29th, 2015 bij 14:40 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.