Salesforce Finds Health Care Lags in Customer Engagement Tools

woensdag, 18 februari 2015 19:39 Laatste update op: woensdag, 18 februari 2015 19:39 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“With all the fitness wearables hitting the market, thereEUs still a demand for more sophisticated connected patient technologies. Salesforce’s “2015 State of the Connected Patient” report gives us a glimpse into how consumers are interfacing with health-related technology and how health care providers can improve patient care by leveraging their use of CRM tools to manage customer/patient relationships”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-02-18 19:39:46

Related posts:

  1. Digital Disruption Delivers Tools for Customer Engagement
  2. Growth, Health Care Key for Small Businesses in 2013
  3. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  4. AT&T Takes Top Spot for Customer Care, Says J.D. Powers
  5. AetherPal Aims To Personalize Mobile Customer Care
Tags:  article, customer-data, digital, fitness, health, health-insurance, marketing, medicine, Salesforce, tech-news, university
Dit bericht is geplaatst op woensdag, februari 18th, 2015 bij 19:39 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.