Optimalisatie mobiele telefonie kan het MKB miljoenen opleveren

woensdag, 17 juni 2015 07:30 Laatste update op: woensdag, 17 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Bedrijven in het midden- en kleinbedrijf werknemers laten jaarlijks tientallen miljoenen liggen door zich niet goed te oriĆ«nteren op mobiele telefoniecontracten. De helft van de bedrijven maakt geen kritische prijsvergelijking, wanneer hun huidige contract is afgelopen. Ook controleert een derde van de hele kleine ondernemingen zijn facturen niet frequent en worden tussenpersonen nog niet veel gebruikt. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-17 07:30:00

Related posts:

  1. Mobiele websites veelal nog niet gebruiksvriendelijk
  2. De noodzaak van een mobiele strategie wordt voortdurend groter
  3. Mobiele gebruikerservaring steeds meer een videobelevenis
  4. Salesforce lanceert zakelijke mobiele app
  5. Update software presenteert mobiele crm-applicatie
Tags:  amsterdam, auto, business, cms, color, CRM, development, interview, manager, nieuws, security, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juni 17th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.