• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Optimalisatie mobiele telefonie kan het MKB miljoenen opleveren

woensdag, 17 juni 2015 07:30 Laatste update op: woensdag, 17 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Bedrijven in het midden- en kleinbedrijf werknemers laten jaarlijks tientallen miljoenen liggen door zich niet goed te oriĆ«nteren op mobiele telefoniecontracten. De helft van de bedrijven maakt geen kritische prijsvergelijking, wanneer hun huidige contract is afgelopen. Ook controleert een derde van de hele kleine ondernemingen zijn facturen niet frequent en worden tussenpersonen nog niet veel gebruikt. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-17 07:30:00

Related posts:

  1. Mobiele websites veelal nog niet gebruiksvriendelijk
  2. De noodzaak van een mobiele strategie wordt voortdurend groter
  3. Mobiele gebruikerservaring steeds meer een videobelevenis
  4. Salesforce lanceert zakelijke mobiele app
  5. Update software presenteert mobiele crm-applicatie
Tags:  amsterdam, auto, business, cms, color, CRM, development, interview, manager, nieuws, security, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juni 17th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.