Anne Frank Huis scoort goed op de sociale media

zaterdag, 16 mei 2015 12:00 Laatste update op: zaterdag, 16 mei 2015 12:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het mag geen verrassing heten dat de Efteling, het Rijks Museum en het Van Gogh Museum de beste bezochte dagattracties van Nederland zijn. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-16 12:00:00

Related posts:

  1. De sociale media als distributiekanaal voor content
  2. Nederlandse CEO’s passief op de sociale media
  3. Lokaal nieuws via de sociale media in de krant
  4. Marketeers richten hun pijlen op de sociale media
  5. Opinie op sociale media voor iedereen peilbaar met Coosto Open
Tags:  amsterdam, auto, business, color, development, facebook, frank-huis, interview, marketing, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, mei 16th, 2015 bij 12:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.