• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Persoonlijke benadering blijkt zeer effectief in e-mailmarketing

dinsdag, 09 juni 2015 12:44 Laatste update op: dinsdag, 09 juni 2015 12:44 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” In het gerenoveerde hi-tech vergadercentrum Umspannwerk Kreuzberg in Berlijn verzamelen zich op 17 april naar schatting 300 bezoekers. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-09 12:44:34

Related posts:

  1. Eerste geautomatiseerde tool voor persoonlijke video’s
  2. Persoonlijke marketing door geautomatiseerde e-mailmarketing
  3. Koppeling SCOPE crm en Copernica voor personaliseren e-mailmarketing
  4. Grondig vernieuwde e-mailmarketing automation platform dmdelivery heet nu webpower
  5. Digitale klantervaringen nog weinig effectief ingezet
Tags:  amazon, auto, business, color, CRM, digital, digital-marketing, marketing, narrowcasting, navy, sales
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 9th, 2015 bij 12:44 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.