Persoonlijke benadering blijkt zeer effectief in e-mailmarketing

dinsdag, 09 juni 2015 12:44 Laatste update op: dinsdag, 09 juni 2015 12:44 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” In het gerenoveerde hi-tech vergadercentrum Umspannwerk Kreuzberg in Berlijn verzamelen zich op 17 april naar schatting 300 bezoekers. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-09 12:44:34

Related posts:

  1. Eerste geautomatiseerde tool voor persoonlijke video’s
  2. Persoonlijke marketing door geautomatiseerde e-mailmarketing
  3. Koppeling SCOPE crm en Copernica voor personaliseren e-mailmarketing
  4. Grondig vernieuwde e-mailmarketing automation platform dmdelivery heet nu webpower
  5. Digitale klantervaringen nog weinig effectief ingezet
Tags:  amazon, auto, business, color, CRM, digital, digital-marketing, marketing, narrowcasting, navy, sales
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 9th, 2015 bij 12:44 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.