In de commerciële sector de meest trotse medewerkers

zaterdag, 06 juni 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 06 juni 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Je hoeft geen managementgoeroe te zijn om te realiseren dat medewerkers die trots zijn op hun werkgever beter presteren. Het leidt tot een grotere betrokkenheid en werkbeleving. En zorgt ontegenzeggelijk tot een stijging van de productiviteit. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-06 07:30:00

Related posts:

  1. Leverbetrouwbaarheid van levensbelang in de agrarische sector
  2. Salesforce.com wederom ’s werelds meest innovatieve bedrijf
  3. Snelle probleemoplossing meest bepalend voor klantervaring
  4. Klantenservice-sector vraagt 1,8 miljoen euro subsidie voor scholing
  5. De romantiek van de agrarische sector scoort
Tags:  auto, development, digital-marketing, enterprise, marketing, microsoft, narrowcasting, netherlands, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, juni 6th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.