• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Digitalisering leidt tot inhoudelijke bijbanen voor studenten

woensdag, 03 juni 2015 09:30 Laatste update op: woensdag, 03 juni 2015 09:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De tijd van riante studiefinancieringen is voor Nederlandse studenten definitief verleden tijd. Bij het ontbreken van gulle ouders zijn bijbanen een noodzakelijk kwaad geworden. Daarom treffen wij hen aan achter de bar of aan de lopende band”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-03 09:30:00

Related posts:

  1. Oom van CEO leidt fusies Vanad Group
  2. Economische groei vooral door digitalisering
  3. Groei zakelijk gebruik van tablets toont stagnatie
  4. Zelfregulering leidt tot minder alcoholreclame
  5. Inefficiƫnte samenwerking leidt tot drie verspilde uren per week
Tags:  color, digital, digital-marketing, enterprise, google-maps, interview, manager, marketing, netherlands, sales
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juni 3rd, 2015 bij 09:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.