Zelfregulering leidt tot minder alcoholreclame

vrijdag, 02 januari 2015 14:18 Laatste update op: vrijdag, 02 januari 2015 14:18 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Sinds 1 januari 2014 is het in Nederland verboden tabak en alcoholische dranken te verkopen aan jongeren onder de 18 jaar. De overheidscampagne die deze wetgeving begeleidt, draagt de titel NIX18″



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-01-02 14:18:00

Related posts:

  1. Oom van CEO leidt fusies Vanad Group
  2. Virtueel kennisplatform voor datacreatie en ITP
  3. Inefficiƫnte samenwerking leidt tot drie verspilde uren per week
  4. Virtueel kennisplatform voor documentcreatie en ITP
  5. Uniformeren en standaardiseren wordt de uitdaging voor 2015
Tags:  business, campagnemanagement, CRM, development, digital-marketing, interview, marketing, narrowcasting, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, januari 2nd, 2015 bij 14:18 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.