Particulieren bieden onderdak aan bezoekers het Glazen Huis

woensdag, 05 november 2014 12:22 Laatste update op: woensdag, 05 november 2014 12:22 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Dit jaar is Haarlem het centrum van 3FM Serious Request. In de kader van de inmiddels traditionele inzamelingsactie voor het Rode Kruis in de week voor Kerstmis staat dan het Glazen Huis van de radiozender in de hoofdstad van Noord-Holland. Drie dj’s zullen van 18 tot en met 24 december in deze tijdelijke studio ononderbroken tegen betaling verzoeknummers draaien, teneinde geld in te zamelen voor meisjes en vrouwen die slachtoffer zijn van seksueel geweld in conflictgebieden”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-11-05 12:22:10

Related posts:

  1. Mobiel bestellen en betalen op het terras
  2. Vakantiespreiding beperkt personeelsschaarste
  3. Adviseur Verkoop en Service Particulieren Advies Centrum
  4. Gebruiksvriendelijkheid speerpunt en leermoment op VNSG congres
  5. Obvion optimaliseert website dankzij nieuw cms
Tags:  auto, campagnemanagement, customer-service, development, interview, manager, marketing, narrowcasting, nieuws
Dit bericht is geplaatst op woensdag, november 5th, 2014 bij 12:22 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.