• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

BMC Debuts Remedy 9 for ‘People-Centered’ IT Management

vrijdag, 29 mei 2015 17:18 Laatste update op: vrijdag, 29 mei 2015 17:18 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“Remedy Service Management 9.0, the new IT service management (ITSM) platform from BMC, is designed to provide both IT managers and end users with a more intuitive, consumer-type experience. BMC announced the release of the new platform, which it claims can boost IT productivity by up to 75 percent, earlier this month. BMC said the Remedy 9 platform provides a Smart Reporting feature for IT professionals that delivers custom reports, dashboards and user-friendly interfaces for “better, faster decisions.” For end users in the enterprise, Remedy 9 offers MyIT for cloud-based service management and self service. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-05-29 17:18:03

Related posts:

  1. Salesforce Debuts File Sharing Service
  2. Kodak’s E-Mail Management Platform Speeds Call Center Response
  3. Implisit Raises $3.3M For Self-Learning Service That Predicts Next Steps For Sales People
  4. PhotoShelter Debuts Libris Image Management
  5. Bpm’online Debuts Cutting-Edge SFA Software
Tags:  bmc, cloud-computing, engagement, enterprise, industry, management, marketing, news, remedy, top-tech-news, universe
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, mei 29th, 2015 bij 17:18 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.