Kleding en schoeisel meer en meer op zondag aangeschaft

vrijdag, 22 mei 2015 09:00 Laatste update op: vrijdag, 22 mei 2015 09:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het gedrag van consumenten bij het kopen van kleding en schoeisel is de afgelopen vijf jaar drastisch veranderd. De toename van de online mogelijkheden en de versoepeling van de regeling voor koopzondagen vormen de basis van deze verandering. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-22 09:00:00

Related posts:

  1. Online bestedingen in 2014 gestegen naar 14 miljard euro
  2. Sinterklaas is een vrouw
  3. Vooral vijftigers kopen kleding online
  4. Het onhygiënische aspect van online kleding kopen
  5. Senioren en de stijgende online bestedingen
Tags:  color, development, digital, interview, manager, narrowcasting, nieuws, security
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, mei 22nd, 2015 bij 09:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.