Het onhygiënische aspect van online kleding kopen

maandag, 22 december 2014 10:03 Laatste update op: maandag, 22 december 2014 10:03 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Bij het passen van online bestelde kleding wordt niet zorgvuldig omgegaan met de persoonlijke hygiëne. Bijna een op de vier Nederlanders let niet op de eigen reinheid tijdens het keuren van die kledingstukken. Maar liefst een op de acht klanten van webwinkels heeft wel eens kleding ontvangen die merkbaar gedragen is. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-12-22 10:03:03

Related posts:

  1. De Bijenkorf focust op integratie online en offline winkelervaring
  2. Online schoenen kopen met offline assistentie
  3. Vrouwen nemen online minder risico
  4. Online warenhuis gaat de grens over
  5. Oplevende opleidingsmarkt gaat steeds meer online
Tags:  auto, color, CRM, digital-marketing, events, interview, manager, marketing, narrowcasting, shopping, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op maandag, december 22nd, 2014 bij 10:03 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.