BT virtualiseert contactcenters Emirates

woensdag, 20 mei 2015 09:44 Laatste update op: woensdag, 20 mei 2015 09:44 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Computable CRM.

“Luchtvaartmaatschappij Emirates en BT hebben een nieuwe zesjarige overeenkomst gesloten. BT zal de maatschappij voorzien van wereldwijde contactcenterdiensten om de beoogde groei van Emirates blijvend te ondersteunen. De overeenkomst bouwt voort op de samenwerking die werd gestart in 2009, toen BT de luchtvaartmaatschappij hielp met het samenvoegen van al zijn wereldwijde contactcenters tot één enkel, gevirtualiseerd platform”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: computable.nl, 2015-05-20 09:44:00

Related posts:

  1. Elastic Path, HintTech en Hippo in e-commerce
  2. Toename werkgelegenheid bij contactcenters
  3. Contactcenters kunnen veel winnen met analytics
  4. Contactcenters richten focus op analyse van klantgegevens
  5. KPN verkoopt SNT Duitsland aan Livia
Tags:  Adverteren, dell, dubai, emirates, infrastructuur, security, topic-loopbaan, Whitepapers
Dit bericht is geplaatst op woensdag, mei 20th, 2015 bij 09:44 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.