Contactcenters richten focus op analyse van klantgegevens

donderdag, 12 maart 2015 13:00 Laatste update op: donderdag, 12 maart 2015 13:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De analyse van klantgegevens staat op nummer een van de prioriteitenlijst van contactcenters. Deze data vormen de basis voor de personalisatie van de klantbeleving”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-03-12 13:00:20

Related posts:

  1. Contactcenters kunnen veel winnen met analytics
  2. Concurrentievoordeel door goede analyse van gegevens
  3. Marketeers richten hun pijlen op de sociale media
  4. Toename werkgelegenheid bij contactcenters
  5. Suneco en Evision richten zich samen op e-commerce in de b2b-markt
Tags:  business, customer, digital-marketing, hotel, internet, interview, manager, narrowcasting, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op donderdag, maart 12th, 2015 bij 13:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.