Marketo, LinkedIn Join Forces To Offer More Personalized Ads

woensdag, 15 april 2015 18:34 Laatste update op: woensdag, 15 april 2015 18:34 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Engagement marketing software maker Marketo Inc. is teaming up with LinkedIn to bring what it calls more personalized engagement to marketers online and offline”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-04-15 18:34:08

Related posts:

  1. Vocalcom & Zendesk Join Forces on Customer Service
  2. Industry Leaders Join Forces at Customer Solutions EXPO
  3. OZSoft, NiCE Join Forces To Enhance SAP
  4. Companies Join ‘Reset The Net’ To Fight NSA
  5. LinkedIn Testing Product To Make It Easier To Find, Share Content
Tags:  article, customer-data, engagement, enterprise, marketing, marketo, mobile-apps, nfn, ron, Social media
Dit bericht is geplaatst op woensdag, april 15th, 2015 bij 18:34 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.