Racktime verbetert Fieldcare met Salesforce

vrijdag, 30 januari 2015 09:41 Laatste update op: vrijdag, 30 januari 2015 09:41 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Computable CRM.

“Toen 2011 Racktime vastliep bij de zoveelste crm-oplossing kwam oprichter Hans Knipscheer in aanraking met de platform-gedachte van Force.com. ‘Voor ons is het heel aantrekkelijk dat je zakelijke business apps op je eigen systemen kunt ‘inpluggen’. We besloten al gauw om op Salesforce in te zetten.’ De oplossingen van Salesforce sluiten goed aan op de visie van Hans Knipscheer: al je processen beschikbaar hebben binnen één geïntegreerd systeem.”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: computable.nl, 2015-01-30 09:41:00

Related posts:

  1. ‘KCS verbetert klanttevredenheid’
  2. De Friesland verbetert klantcontact met Lync
  3. Salesforce stelt Redbook ICT als partner aan
  4. CRMWaypoint helpt Amnesty met Salesforce
  5. Kewill verbetert MOVE-cloudplatform
Tags:  Adverteren, alle-artikelen, computable, infrastructuur, nieuwsbrief, Salesforce, topic-loopbaan, Whitepapers
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, januari 30th, 2015 bij 09:41 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.