Rabobank wil bankieren verder personaliseren

maandag, 24 augustus 2015 07:30 Laatste update op: maandag, 24 augustus 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Met de lancering van een nieuwe mobiele applicatie beoogt de Rabobank de online omgeving verder te personaliseren. Met de eigen profielfoto in het hart van het startmenu wordt de klant letterlijk en figuurlijk centraal gezet. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-24 07:30:00

Related posts:

  1. Consument en ondernemer: mobiel betalen aan kassa ‘snel en makkelijk’
  2. Koppeling SCOPE crm en Copernica voor personaliseren e-mailmarketing
  3. Normaal bankieren als bewuste keuze
  4. Mobiel betalen mogelijk bij de Rabobank
  5. Business Opportunity School en The Institute for Business Impact verder als combinatie
Tags:  business, color, customer-service, development, digital, digital-marketing, interview, marketing, narrowcasting, nieuws, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, augustus 24th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.