• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Meer opleidingsbudget gereserveerd voor e-learning

vrijdag, 21 augustus 2015 08:30 Laatste update op: vrijdag, 21 augustus 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Lange tijd hebben bedrijven en instellingen bezuinigd op de opleiding en training van de medewerkers. Nu het economisch herstel definitief vorm krijgt, worden voorzichtig grotere budgetten gereserveerd voor de noodzakelijke ontwikkeling van het personeel. Met name e-learning kent een toenemende belangstelling”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-21 08:30:00

Related posts:

  1. Fintech-startups reële bedreiging voor grote banken
  2. Collectieve onwetendheid omtrent online privacy
  3. Het internet slokt een steeds groter deel van het reclamebudget op
  4. Onwetendheid grootste bedreiging bedrijfsnetwerk
  5. Meer bruikbare meldingen van ethische hackers in 2014
Tags:  color, development, digital, interview, marketing, narrowcasting, nieuws, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, augustus 21st, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.